歌曲:Moon River (月河)

2012083102:51



Moon River (月河)
 
Moon River, wider than a mile 月光河,比一哩更寬 
I'm crossing you in style some day 總有一天,我會遇見優雅的妳 
Oh, dream maker 噢!織夢者 
You heartbreaker 你總是讓人心碎 
Wherever you're going 不論你去向何方 
I'm going your way 我將隨你而去 
   
*Two drifters off to see the world 兩個漂流者想看這個世界 
There's such a lot of world to see 有如此廣闊的世界讓我們欣賞 
We're after the same rainbow's end 我倆跟隨著同一道彩虹的末梢 
Waitin' round the bend 在圓弧外等待 
My Huckleberry friend 我的知心好友 
Moon River and me* 還有月河和我




純素生活  創造和平 

BE VEGAN, MAKE PEACE